THT hírek pályázatok energia jog pénzügyek lakáspiac Az én házam podcast Hírek A szakértő válaszol Társasházkezelő regiszter Közös képviselőt keresek Konferenciák Szaklapok Szakkönyvek Szakmai díjak Előfizetés Érdekképviseletek Regisztráció Hírlevél ajánlása Letöltések Impresszum Kapcsolat
THT Facebook
Online ügyintézéssel teszi egyszerűbbé a közös képviselők munkáját a Generali2019. május 16. |
---|
Az egyszerűbb, gyorsabb ügyintézés érdekében Társaságunk két éve vezette be online szolgáltatását, melynek segítségével a közös képviselők egy helyen, napi 24 órában intézhetik az összes hozzájuk tartozó társasház biztosítási ügyeit. |
A Generali online szerződéskezelő rendszerben a közös képviselők • egy helyen hozzájuthatnak a legfontosabb szerződéses adatokhoz, dokumentációkhoz, mindezt szerződésenként, az egyes házakra lebontva; • láthatják a folyamatban lévő károkat: mi a kár oka, hol történt a kár, hol tart éppen a kárrendezési folyamat; • hozzáférhetnek a biztosítási dokumentációkhoz, a biztosításközvetítők adataihoz, elérhetőségeihez, ellenőrizhetik az éves díjat, a díjrendezettséget; • online díjfizetést kezdeményezhetnek, módosíthatják például a levelezési címet, díjfizetési ütemet, fizetési módot, a banki adatokat, illetve megtekinthetik tételenként az elmúlt 10 év kárkifizetéseit, a károk okainak megjelölésével. Új ügyfeleink számára is elérhetőek a fenti szolgáltatások, sőt, a 2018. november 1. és 2019. június 30. között kötött épületbiztosítások esetén a lakóközösség az első két hónapot ajándékba kapja! Részletek https://www.generali.hu/tobblakas weblapon. |
(c) Társasházi Háztartás 2024 | Proptech Digital Investment Zrt. | Minden jog fenntartva
Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Süti beállítások
Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Süti beállítások