Barion Pixel

Az eHÁZas társasházak jó társasházak

2025. november 26.
Idén tizenhat éve kezdődött a digitális forradalom a társasházakban, melynek az első fecskéje az eHÁZ volt, mely azóta is piacvezetőként szolgálja a hazai társasházak innovatív és hatékony adminisztrációját. A THT színeiben Lenkei Nóra szerkesztő kérdezte Dén Mátyás Andrást, az eHÁZ ötletgazdáját és vezetőjét az elmúlt időszak tapasztalatairól és a jövőbeni fejlesztésekről.

THT: Furcsa ez a helyzet, mert idén szeptembertől a THT főszerkesztőjeként is működsz, hogy fér össze a két munka?

Dén Mátyás: Ezt a helyzetet a kényszer szülte, hiszen feleségem egyetemi tanszékvezetőként már nem tudta a hátán vinni a THT-s feladatokat és sajnos itt is hasonló a helyzet, mint bármely más szakmában: nagyon nehéz találni olyan kollégát, aki szívvel-lélekkel tudja képviselni és csinálni a sokasodó feladatokat. Ugyanakkor - amellett, hogy a nap sajnos nekem is csak 24 órából áll és leginkább az alvás időből tudok lecsípni újabb munkaórákat -szerencsésnek gondolom ezt a felállást, hiszen ma Magyarországon szerintem kevés olyan ember van, aki több közös képviselővel és társasházkezelővel találkozik, tartja a kapcsolatot, mint én. Ezáltal első kézből hallom és tudom feldolgozni és interpretálni az egyes problémákat.

THT: De egy újság mégis más, mint egy szoftver, csináltál már ilyet?

Dén Mátyás: Kevesen tudják, de huszonhat évvel ezelőtt - pont, amikor a THT indult - a médiában kezdtem a pályafutásomat: főiskolai tanulmányaim alatt ekkor csináltam az első online újságomat, a mobilport.hu-t, mely telekommunikációval és mobiltelefonok tesztjeivel, bemutatásával foglalkozott. Mindeközben a családi kiadó cégnél dolgoztam webszerkesztőként, később lapigazgatóként, ahol rengeteg konferenciát is szerveztünk egészen 2008-ig, amikor is Európa legnagyobb kiadó vállalata, az akkori Sanoma megvásárolta az újságomat és oda kerültem digitális projektmenedzsernek, online termékfejlesztéseket koordináltam. Körülbelül ekkorra tehető az eHÁZ indulása is.

THT: Hogyan választod ketté az eHÁZas és THT-s munkádat?

Dén Mátyás: Egyszerre mindenhogy és sehogy. Merthogy mindkettő egy misszó: míg az eHÁZzal a hatékonyságnövelés, addig a THT-val az információ és a tudásátadás a feladatunk. A két misszió szoros kapcsolatban van egymással, de vannak pontok, amikor bipolárisan kell gondolkodni, például amikor egy másik társasházi szoftvertulajdonosnak életműdíjat adunk, vagy amikor egy számvizsgálói konferenciára minden szoftvert meghívunk, hogy mutassa be a termékét. De azt gondolom, hogy ezt tudjuk kezelni.

THT: Hogy állnak most a társasházak a digitális ügyvitel kapcsán, mik a tapasztalataitok?

Dén Mátyás: Tizenhat éve még nagyon kevés társasház volt, aki egyáltalán számítógéppel végezte a könyvelést, vagy vezette a nyilvántartásokat. Ezáltal nem volt könnyű dolgunk azzal, hogy elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos és milyen előnyöket nyújthat egy felhő-alapú szoftver a társasházi adminisztrációban és kommunikációban. Ma már a legtöbb társasház digitálisan vezeti a pénzügyeit, egészen más kihívások vannak ezen a piacon, mint régebben.

THT: Milyen új kihívások vannak a társasházak, illetve a társasházkezelés kapcsán?

Dén Mátyás: A társasházkezelés egy rendkívül összetett szakma. Azzal, hogy mi adtunk, adunk egy komoly segítséget az adminisztráció és a kommunikáció hatékonyságnövelésére, azzal közvetetten tudunk abban segíteni, hogy a műszaki, jogi, mentálhigiéniai és egyéb vonatkozású problémákra több idő és energia jusson a társasházkezelés részéről. Mindemellett nagy a zaj a társasházi szoftverek piacán is, megjelentek a „temus", olcsó, de sokszor technikailag és jogilag is rengeteg hibától hemzsegő szoftverek is, amik rendkívül sokat ártanak a piacnak.

THT: Mivel lehet ártani egy ilyen piacnak? Milyen kockázatok merülnek fel a szoftverek kapcsán?

Dén Mátyás: Ez egy komplex kérdés. Egyrészről a társasházkezelőknek és társasházaknak van egy stratégiai kockázatuk, hiszen egy külső informatikai rendszer egyértelmű kitettséget jelent egy cég, vagy egy társasház számára. Éppen ezért nagyon fontos a megbízhatóság, ami a technológiai és az ügyfélkapcsolati operáció precíz és pontos működésén alapul. Pontosan tudjuk, hogy - - mind technológiailag, mind pedig ügyfélkapcsolati minőség tekintetében - milyen szolgáltatásminőséget lehet 40-50 forintokért garantálni ezen a piacon, még úgy is, hogy esetleg az apróbetűkben 5-10 forintokért akar valaki eladni extra szolgáltatásokat. Nem beszélve arról, hogy egyes szoftverek esetében - külföldi, netán offshore céges számlázás miatt - például adókockázatok is felmerülnek. Az adatkockázat is hasonló kritikus pont, hiszen egyes olcsóbb szoftverek havi párszáz dolláros, publikus felhőkben futnak, amik egy nemzetközi szolgáltatás leállás esetén - amire az elmúlt időben volt nem egy példa - elérhetetlenné válnak. Illetve nemcsak az elérhetőség, hanem az adatokkal való visszaélés is nagy probéma: láttunk már olyat, hogy egy olcsó szoftver azért volt olcsó, mert a tulajodnos a háttérben gyűjtötte a tartozó lakástulajdonosok adatait és piaci ár alatt próbálta megszerezni a bajba jutottak ingatlanait. Illetve látunk olyat is a mai napig a piacon, hogy egy olcsó szoftver mögött - rokoni szálon - közös képviseleti érdekeltség van, mely kapcsán talán nem kell sok fantázia ahhoz, hogy elképzeljük azt, hogy milyen adatok szivároghatnak ki ilyen esetben a hátsó ajtón. És az emberi kockázatokról meg még nem is beszéltem...

THT: Mit értesz emberi kockázat alatt?

Dén Mátyás: Az eHÁZat mi magyar, 40-es éveikben járó tulajdonosok, hazai szerverparkban elhelyezett, saját infrastruktúrán üzemeltetjük, megbízható, leellenőrizhető, sok-sok díjat elnyert hazai céges háttérrel. A szolgáltatási szerződésben kötelezettséget vállalunk nemcsak arra, hogy sem mi, sem a munkatársaik nem végeznek közös képviseleti tevékenységet, hanem arra is, hogy feltöltünk minden adatot a rendszerbe és ha netán valamilyen oknál fogva rendszer váltás történik, akkor az adatokat minden esetben azonnal a társasházak, vagy a társasházkezelők rendelkezésére bocsátjuk. Ez utóbbi tekintetében amúgy a felhasználóknak akár percenként is van lehetőség ezek feldolgozható formátumban való exportálására. Heti rendszerességgel botlunk olyan esetekbe, hogy egy másik szoftverszolgáltató az adatok túszul ejtésével próbálja zsarolni a társaházat, vagy a közös képviselőt, és próbálja megakadályozni a rendszer váltást. És ne felejtsük el azt a fajta emberi kockázatot sem, hogy sokan nem ismerik fel azt, ha esetleg a koruk, kiégés, vagy egyéb oknál fogva veszítenek a lendületülből és egyszer csak alkalmatlanná válnak arra, hogy egy ilyen rendszert fenntartsanak, fejlesszenek, üzemeltessenek.

THT: Az elmúlt évek hazai inflációja miatt költségérzékenyebbek lettek a társasházak is, ez mennyire érezhető?

Dén Mátyás: Mi rendszeresen végzünk anonim statisztikai elemzéseket arról, hogy évről évre mennyivel nőnek a társasházak költségei, ezeket a THT-n publikálni is szoktuk. Jól látható, hogy alapvetően infláció feletti a társasházi költségek növekedése, melyeket nem a rezsiköltségek és nem is a szoftver költségek, hanem jellemzően az élő emberi erőforrások - takarítás, könyvelés, jogi szolgáltatások, biztonsági szolgálat, portaszolgálat - dobnak meg. Mi hiszünk abban, hogy egy jó szoftver ezen költségeknek a kordában tartásában tud segíteni az által, hogy például az adminisztráció, könyvelés töredék idő alatt elvégezhető olyan innovatív megoldások által, mint a bankkivonatok automatikus szinkron szolgáltatása, vagy a számlák rögzítésének NAV szinkronnal való automatizációja. Nem beszélve a négy kattintásos mérleg és eredménylevezetésről.

THT: Ha már infláció: a közös költség kintlevőségek kapcsán mik a tapasztalatok?

Dén Mátyás: Az eHÁZ alapgondolata pont az a pozitív gondolat volt anno, hogy a közös költséggel való tartozás, az lehet, hogy nem egy szándékos attitűd, hanem a legtöbb esetben csupán információ hiányból fakad. Az, hogy minden hónapban egy kattintással mindenkinek az email fiókjába megérkezik az az információ, hogy mennyi a fizetendő közös költség, láthatóan komoly javulást eredményez a társasházak pénzügyeiben. Minden évben lekérjük azt, hogy az éves közös költség előírások hány százaléka van befizetve meg éven belül, ez 2024-ben 101% volt, azaz több volt a befizetés a teljes, 440.000 albetétes állományt nézve, mint az előírás. Azt hiszem, hogy ez az eredmény magáért beszél.

THT: Milyen változásokat hoz egy társasház életében még az eHÁZ?

Dén Mátyás: A közös képviseletek részéről a legnagyobb változás az, hogy a könyvelési idő a töredékére csökken, hiszen az eHÁZban már négy éve működik a bank és a nav számlaszinkron, melynek köszönhetően nem kell se számlákat, se banki számlatörténeteket se rögzíteni, se importálni. Mivel a pénzügyek átláthatósága már egyéni tulajdonosi szinten is sokkal transzparensebb működést okoz, így az eHÁZas társasházaknál kevesebb az olyan közös képviselői megkeresés, hogy mennyi a közös költség egyenlegem. Vagy azzal, hogy láthatók a közgyűlési jegyzőkönyvek, egyéb dokumentumok, jelentősen kevesebb az ügyfél interakció. Ugyanakkor rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy idén készítettünk maguknak belső felhasználásra egy társasházi értékelési rendszert, mely alapján 1-5-ig értékeltük az eHÁZban található társasházakat az éves bevétel-kiadás arányok, tulajdonosi fluktuáció, megtakarítások, könyvelési gyakoriság és az innovatív szolgáltatások dimenzióiban, mely alapján az eHÁZban található, közel 14.000 társasház több, mint 70%-a 3-as érték felett szerepelt. Ez az érték is azt gondolom, hogy magáért beszél.

THT: Milyen új szolgáltatások vannak, amiken dolgoztok, vagy amiket indítottatok a közelmúltban?

Dén Mátyás: Az idei évben nagyon sok energiát fektettünk abba, hogy a meglévő szolgáltatásaink minőségét javítsuk. Ez azért kiemelten fontos, mert sok szolgáltató céget láttunk már, ahol a növekedési mámor negatívan hatott a szolgátatás minőségére és egyszerűen arctalanná vált a cég azáltal, hogy mindent a növekedésnek rendelt alá. Idén a szoftver egyes részeinek újraírásával jelentősen gyorsultunk, bővítettük a fejlesztői és ügyfélszolgálati kapacitásainkat, komoly mesterséges intelligenca kutatás-fejlesztésekben vagyunk, illetve a kártyás fizetés implementációján túl és a feladatkezelő alkalmazás integrációján túl az eingatlan.hu lakói felületet fejlesztettük, mely utóbbiban már 11.000 felhasználónk van.

THT: Mi az, amit el lehet árulni a közeljövő fejlesztéseiről?

Dén Mátyás: Az egyik stratégiai fejlesztési irányunk az innovatív fizetési megoldások integrációja. Ezen a vonalon már idén is - két év tárgyalás sorozat és előkészítést követően - úgy indítottuk el a kártyás fizetés szolgáltatást, hogy az a lehető legkedvezőbb kondíciókkal álljon a társasházak rendelkezésére. Se ezen, se a jövőbeni fizetési szolgáltatásokon az eHÁZ nem keres, ezáltal a piacon elérhető legkedvezőbb kondíciókat tudja biztosítani a társasházak, illetve a társasházi tulajdonosok részére az innovatív fizetési módokra, megbízható OBA-biztosított banki partneren keresztül. A másik nagyobb fejlesztési irányunk a mesterséges intelligencia, itt nagyon közel vagyunk már ahhoz, hogy élesítsük az elmúlt hónapok fejlesztéseinek első verzióját, melyre eddig több mint 200 társasház jelezte igényét. A közös képviseleti feladatok sokasodásával a TSH manager professzionális feladatkezelő alkalmazás integrációjában is nagy lehetőséget látunk azok számára, akik kinőtték az Excel-alapú feladat és projektnyilvántartásokat és hatékonyabban szeretnék kezelni a társasházi feladatokat.

THT: Köszönöm az interjút.

További híreink


Megjelent a THT novemberi száma 2025. november 25.
Ismét eltelt az őszi konferenciaszezon, melyet idén két rendezvénnyel, a XVI. Közös Képviselők Napja és Társasházi EXPO-val, illetve pár nappal ezelőtt a MITOE - Magyarországi Ingatlantulajdonosok és Társasházak Egyesületének szakmai napjával tartottunk meg a közel 800 érdeklődő számára.

Horvátországban is elindult a megfizethető bérlakásprogram 2025. november 25.
Egyre több európai ország keresi annak módját, hogyan lehet a magán- és állami szektor bevonásával bővíteni a megfizethető lakások körét. A horvát kormány most egy átfogó, részletesen szabályozott programot indított el, amely egyszerre kínál kiszámítható hozamot a lakástulajdonosoknak és elérhető bérleti díjakat azoknak, akik a piacon nem jutnak megfelelő otthonhoz.

Rekordérdeklődés a TKM/2025 pályázat iránt – mit érdemes tudni a folytatásról? 2025. november 24.
A távolról leolvasható fűtési költségmegosztók beépítése 2024 óta jogszabályi kötelezettség a távfűtött és központi fűtéses épületek számára, amennyiben az műszakilag megvalósítható és költséghatékony. A XVI. Közös Képviselők Napja és Társasházi EXPO-n Tófalvi György, a Techem Kft. ügyvezető igazgatója részletesen ismertette a TKM/2025 pályázat tapasztalatait, a lebonyolítás nehézségeit és a folytatás várható irányait.

http://www.mitoe.hu
Hogyan válhatsz a környék kedvenc ingatlanközvetítőjévé? Ügyfélvélemények és reputáció az élvonalban! 2025. november 24.
Felvételsorozat tizenötödik része az Ingatlan 2024 - Ingatlankezelők, -beruházók, -közvetítők, és -felújítók napja előadásaiból. Előadó: Mezősi Tamás, ügyvezető és Ungi Kálmán, értékesítési vezető - VéleményGuru

Erzsébetvárosban is szigorodtak a rövid távú lakáskiadás szabályai 2025. november 19.
Budapest VII. kerületi Önkormányzatának Képviselő-testülete még szeptember végén módosította az Erzsébetvárosi Építési Szabályzatot, ami több ponton érinti a lakóépületekben végezhető tevékenységeket, köztük magánszálláshelyek és a rövid távú lakáskiadás szolgáltatás elhelyezésének feltételeit.

Közös képviselőt keres egy társasház Budapest 19. kerületben 2025. november 19.
Új hirdetés jelent meg a THT díjmentes Közös Képviselőt Keresek szolgáltatása keretében.

https://www.tht.hu/thtelofizetes/
Hogyan lehet vonzóbbá tenni a magánbérbeadók számára a diákszállásokat? 2025. november 19.
Európában jelenleg csaknem 19 millió felsőoktatásban tanuló hallgató él, közülük több mint másfél millió külföldi diák, akik jellemzően a rövid távú bérleti piacon keresnek megfizethető, mégis biztonságos lakhatási lehetőséget. E speciális szegmens iránti kereslet évek óta dinamikusan nő, miközben a kínálat - különösen a magánszektorban - sok helyütt változatlanul szűkös. A UIPI felmérésének és a HOME2 Erasmus projektnek tanulságai.

A társasházi házmesterlakás értékesítése – fontos tudnivalók a döntésről 2025. november 18.
A társasházakban közös tulajdonban álló helyiségek - például volt házmesterlakás, tároló, vagy bármilyen közös terület - értékesítése érinti a tulajdonostársak közös vagyonát. Érdemes áttekinteni, mi szükséges egy ilyen döntéshez, kell-e az üzlethelyiségek tulajdonosainak hozzájárulása, és hogyan zajlik a folyamat. Olvasói kérdésre jogi szakértőnk válaszol.

A Kúria jogszerűnek mondta ki Terézváros Airbnb-tilalmát 2025. november 18.
A Kúria kimondta, hogy Terézváros Airbnb-rendelete nem törvényellenes, elutasítva a kormányhivatal indítványát a rövid távú lakáskiadás szabályozásával kapcsolatban. Ezzel a döntéssel a helyi önkormányzat szabályozási hatásköre megerősítést nyert.

Amikor hideg marad a radiátor, egy mérőműszer segítheti a közös képviselő munkáját 2025. november 17.
A fűtési szezonban kevés kellemetlenebb dolog van annál, mint amikor a lakók arra panaszkodnak, hogy „nem melegek a radiátorok". A közös képviselő ilyenkor a frontvonalban találja magát, hiszen a probléma egyszerre technikai, kommunikációs és szervezési feladat is. Egy korszerű, hitelesített mérőműszer azonban nemcsak a hibák gyors beazonosításában segít, hanem abban is, hogy a képviselő hitelesen és hatékonyan képviselhesse a közösség érdekeit.

Kamattámogatás, pályázatok, megtakarítás: pénzügyi megoldások társasházaknak és lakásszövetkezeteknek 2025. november 14.
A XVI. Közös Képviselők Napja és Társasházi EXPO-n Petor Anita, az OTP Bank társasházi szakértője mutatta be, hogyan segíti a bank a lakóközösségeket a mindennapi számlavezetéstől a felújítások finanszírozásáig. Az előadás közérthetően ismertette a legfrissebb akciókat, megtakarítási formákat és hitellehetőségeket, amelyekkel a társasházak biztonságosan és kiszámíthatóan gazdálkodhatnak.

Tartozók névsora a társasházban: hol húzódik az adatvédelem határa? 2025. november 13.
A közös költség megfizetése minden társasházi működés alapja, mégis sok házban évről évre gondot okoznak a nem fizető tulajdonosok. A fizető lakók elvárnák, hogy tudják, kik helyett viselik a közös terheket, viszont a tartozók listájának közzététele adatvédelmi aggályokat vet fel. A jogszerű és átlátható megoldás kulcsa a célhoz kötött adatkezelésben és a belső, zárt kommunikációban rejlik. Olvasói kérdésre jogi szakértőnk válaszol.

Újabb bővítések a FIX 3%-os hitelnél és a CSOK Plusznál 2025. november 13.
A Kormány 349/2025. (XI. 12.) rendelete újabb pontokon módosítja a lakossági otthonteremtési támogatások szabályait. A változások a CSOK Plusz és a FIX 3%-os lakáshitel feltételrendszerét egyaránt érintik, és több gyakorlati könnyítést hoznak azok számára, akik első lakásukat vásárolnák vagy önkormányzati bérlakást szeretnének megvásárolni. A módosítások 2025. november 15-én lépnek hatályba.

Lakhatási dráma a fiatalok szemszögéből – mit mutatnak az európai adatok? 2025. november 12.
A megfizethetetlen vagy nem megfelelő lakás ma már nem csupán egyéni tragédia. Az Eurofound 2023-as „Unaffordable and Inadequate Housing in Europe" című jelentése, illetve a kutatók - Hans Dubois és Marie Hyland - 2025. júniusi előadása a 46. UIPI-kongresszuson azt üzeni: bár a tagállamok lakáspiaci sajátosságai eltérnek, a problémák mély szerkezeti okai közösek, és legfőképpen a fiatal generációkat érintik.

Digitális korszakba lépett a THT – online szakmai hálózat és mesterséges intelligencia a társasházak szolgálatában 2025. november 11.
A THT - Társasházi és Ingatlanpiaci Szaklap a XVI. Közös Képviselők Napja és Társasházi EXPO-n mutatta be legújabb fejlesztéseit. Dén Mátyás András főszerkesztő előadásában áttekintette a lap több mint huszonöt éves múltját, és ismertette a következő korszak fő irányait: a THT teljes egészében digitális formában folytatja működését, mesterséges intelligenciával támogatott szakmai szolgáltatásokat kínál, és hűségpont-rendszert vezet be a társasházkezelők számára.

Tartós partnerség a tulajdonos és az állam között: mintaprogram üres lakások bevonására 2025. november 10.
Az ingatlanpiaci feszültségek és a bérleti díjak emelkedése miatt a spanyol autonóm régiók is sorra keresik azokat a beavatkozási eszközöket, amelyekkel a piaci kínálatot bővíthetik anélkül, hogy közvetlenül lakást építenének. Asturiasban a vezetés vonzóbb feltételekkel próbálja ösztönözni, hogy a hosszabb ideje üresen álló magánlakások bekerüljenek a megfizethető bérlakások körébe. Szociális lakásügynökségi programok korlátozottan Magyarországon is megvalósulnak, de nagyobb intézményi és pénzügyi háttérre volna szükség, hogy szélesebb körben is adott legyen a lehetőség.

Több mint száz ügyvéd segített díjmentesen a rászorulóknak november 14-én 2025. november 13.
A Budapesti Ügyvédi Kamara 2025. november 14-én ismét megszervezte pro bono napját, amelynek célja, hogy anyagi helyzettől függetlenül mindenki számára elérhető legyen a jogi segítség. A kezdeményezéshez idén is közel száz ügyvéd csatlakozott, akik a nap folyamán díjmentes tanácsadást nyújtottak a jelentkezőknek.

„Égig érő fű”: újra pályázhatnak a társasházak belső udvaruk zöldítésére 2025. november 10.
A Fővárosi Önkormányzat 2025-ben ismét meghirdette az Égig érő fű programot, amelynek célja, hogy a budapesti társasházak belső udvarai zöld, közösségi terekké váljanak. Az idén megduplázott, 80 millió forintos keretösszegből a főváros a legsűrűbben beépített városi területek zöldfelületi arányát szeretné növelni - a társasházak aktív részvételével és önrészvállalásával.

Az ingatlaniroda egy olyan vállalkozás, ahol a tudás nagyon gyorsan megtérül 2025. november 7.
Felvételsorozat tizenegyedik része az Ingatlan 2024 - Ingatlankezelők, -beruházók, -közvetítők, és -felújítók napja előadásaiból. Előadó: Kovács Tibor alapító-tulajdonnos, többszörösen díjnyertes Immo1 Ingatlanközvetítő Hálózat

Hogyan különböztessük meg a szakértő ingatlanközvetítőt az amatőrtől? 2025. november 11.
Egy ingatlan eladása vagy megvásárlása sokak számára életük egyik legnagyobb pénzügyi döntése. Ilyenkor nem mindegy, kinek a kezébe adjuk az ügylet lebonyolítását. A szakértő ingatlanközvetítő nemcsak a hirdetéseket kezeli, hanem ismeri a piac folyamatait, a jogi és műszaki buktatókat, és képes valós értéket teremteni az ügyfél számára. Az amatőr viszont gyakran éppen a legfontosabb pillanatokban marad el a szükséges tudással vagy felelősségvállalással.
De honnan ismerhetjük fel, kivel van dolgunk? Valóban rendelkezik a közvetítő engedéllyel és szakmai tapasztalattal? Tudja pontosan, milyen jogi kötelezettségek terhelik az eladót és a vevőt? Segít a szükséges dokumentumok előkészítésében, vagy mindent az ügyfélre hárít? Ismeri a társasházi háttéradatokat, a közös költség, a felújítási alap, vagy a közgyűlési határozatok jelentőségét? Képes objektíven megítélni egy ingatlan reális piaci értékét, vagy csupán az eladó elvárásait visszhangozza? A Magyarországi Ingatlantulajdonosok és Társasházak Országos Egyesülete szakmai napján Sándor Viktória etikus ingatlanos, a Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége Etikai Bizottságának vezetője tart előadást a témában.

(c) Társasházi Háztartás 2025 | Proptech Digital Investment Zrt. | Minden jog fenntartva
Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Süti beállítások