Hatodszor is MagyarBrands díjas az eHÁZ!2025. október 14. |
---|
![]() |
A MagyarBrands program célja 16 éve változatlan: elismerni azokat a hazai kötődésű márkákat, amelyek nemcsak gazdaságilag sikeresek, hanem megbízhatóságuk, társadalmi megítélésük és márkaépítésük alapján is kiemelkednek a mezőnyből. A díjazási rendszer évente vizsgálja és rangsorolja a magyar alapítású márkákat, figyelembe véve a pénzügyi teljesítményeket, a fogyasztók visszajelzéseit és a szakértői megítélést is. A kiválasztás több szempont együttes figyelembevételével történik: a pályázó márkák gazdasági adatai mellett az országos ismertség, a márkahűség, valamint az adott szektorban mutatott iránymutató szerep is fontos. A pontozási rendszer alapján végül három alapkategóriában születik döntés: Kiváló fogyasztói márka, Kiváló üzleti márka, illetve Innovatív márka címmel tüntethetik ki az arra érdemes szereplőket. 2025-ben összesen 350 márka nyerte el a Kiváló fogyasztói és üzleti márka címet, míg az Innovatív márka kategóriában 150 márkát ismertek el. Az eHÁZ az Innovatív márka címmel került be a díjazottak közé, egyúttal az innovatív hazai digitális megoldásokat kínáló márkák szűk élmezőnyébe. Az eHÁZ rendszer évek óta meghatározó szereplője a magyar társasházkezelési szektornak. Átlátható működésével, modern és felhasználóbarát fejlesztéseivel hatékony segítséget nyújt a közös képviselőknek és a lakóközösségeknek egyaránt. A mostani elismerés is megerősíti, hogy a folyamatos fejlesztésre épülő működés, valamint a felhasználók valós igényeire reagáló innováció hosszú távon is megbecsülést hoz. Az elnyert díj nemcsak a szakmai visszajelzés miatt értékes, hanem azért is, mert a MagyarBrands program a hazai üzleti és fogyasztói döntéshozók figyelmét is segít ráirányítani a legsikeresebb magyar márkákra. |
Továbbküldöm a cikket Nyomtatás
További híreink
THT Facebook

Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Süti beállítások