Ismét díjazták a FŐGÁZ fogyasztóbarát magatartását2012. április 24. |
---|
A földgáz egyetemes szolgáltatók közül a FŐGÁZ nyerte el az Energiafogyasztók Díját a 2011-ben tanúsított leginkább ügyfélbarát magatartásáért. Az elismeréssel a Magyar Energiafogyasztók Szövetsége minden évben a földgáz és áramszolgáltató társaságok szolgáltatási színvonalát értékeli többek között a Magyar Energiahivatal évente elvégzett ügyfél-elégedettségi vizsgálata alapján. |
A megbízhatóságot és minőséget elismerő 2011. évi Energiafogyasztók díját az egyik legnagyobb múlttal rendelkező fogyasztóvédelmi szervezet, a Magyar Energiafogyasztók Szövetsége ítélte oda a társaságnak, melyet április 23-án a XIX. Országos Fogyasztói Konferencián vehettek át. A 155 éves múltra visszatekintő FŐGÁZ több mint 800.000 ügyfél energiaigényét elégíti ki nap mint nap. A FŐGÁZ cégcsoport többéves, országos gázkereskedelmi tevékenységével és egyetemes szolgáltatói tapasztalatával biztosítja ügyfelei számára a színvonalas és folyamatos energiaszolgáltatást. Budapest mellett országosan 10 megyében érhető el szolgáltatása már a lakossági ügyfelek számára is. A FŐGÁZ sikeres, stabil a piaci liberalizáció kezdete óta folyamatosan eredményesen működő vállalatcsoport. |
Továbbküldöm a cikket Nyomtatás
További híreink
THT Facebook

Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Süti beállítások