THT: Hogyan indult az eHÁZ és a Payee kapcsolata? Miért az eHÁZat választottátok első partnernek?
BB: Amikor elindultunk nagyjából 3 éve, elég gyorsan egyértelművé vált számunkra, hogy a Payee-t érdemes beépíteni azokba a platformokba, amiket már alapvetően is használtak a vállalkozások, szervezetek, társasházkezelő cégek. A piacon itt több szegmenst is elkezdtünk felfedezni, de az egyik legígéretesebbnek tűnő kapcsolódási pont a társasházkezelőkkel volt, ugyanis ott a közös képviselők egy "folyamatos fájdalmát" tudjuk csillapítani: mégpedig a rengeteg adminisztrációtól való leterheltséget, konkrétan a hátralékok behajtásának kezelését. A piacon lévő megoldások közül az eHÁZ kitűnik a tömegből a modern megoldásai és felülete miatt, és Mátyást felkeresve a nyitottsága és agilitása egyértelművé tette számunkra, hogy velük kell integrálódnunk elsőként.
THT: Miben jelent könnyítést az eHÁZ - Payee online követeléskezelés modulja a társasházkezelőknek?
BB: A társasházkezelőknek és közös képviselőknek időt és teremtünk azáltal, hogy a hátralékok behajtásával töltött eddigi adminisztrációt ezután töredék idő alatt el tudják végezni. Az órák percekre csökkenek. Emellett sokkal naprakészebbek is lesznek, ugyanis a Payee valós idejű és pontos státuszt ad az eHÁZ felhasználóknak a fizetési meghagyásokról, illetve az esetleges teendőkre is figyelmeztet. Nagy segítség lesz továbbá nekik, hogy a szolgáltatás kezeli a végrehajtásokat is, így nincs szükség saját külön jogi képviselőre akkor sem, ha a fizetési meghagyás végrehajtási szakaszba ér.
THT: Mi a menete egy online fizetési meghagyás indításának?
BB: A folyamat gyerekjáték, pár kattintás elindítani, sőt, az integrációnak köszönhetően közvetlenül az eHÁZ felületről indítható el, átlagosan 5 perc alatt elindítható online.
A folyamat: 1. Az eHÁZ felületén: kiválasztjuk az adott hátralékot, amire indítani szeretnénk 2. Adatmegadás- pár szükséges adat, a legtöbb adat már megvan 3. Összegzés - adatok átnézése és ellenőrzése 4. Fizetés- az ügyindítási díj befizetése kártyával vagy átutalással Ezután nincs teendő, mindenről automatikusan küld értesítőt a rendszer.
THT: Hogyan értesül a társasházkezelő az ügy menetéről, haladásáról?
BB: A státuszokról és teendőkről a rendszer email értesítéseket küld, de ezen felül az eHÁZból is elérhetőek lesznek a már futó ügyek állapotai, mindig láthatjuk az adott ügy pontos státuszát egy online felületen.
THT: Fizetési meghagyás után végrehajtás is indítható az eHÁZon keresztül?
BB: Igen, nagy örömmel jelentjük, hogy nem csak a kibocsátást kezeli az integráció, hanem a fizetési meghagyás végrehajtása is online indítható el a felületről, így nem akad meg a folyamat a jogerősítő végzéskor sem.
THT: Mik az eddigi tapasztalatok és visszajelzések a szolgáltatással kapcsolatban?
BB: Az első héten már közel 50 közös képviselő és társasházkezelő kezdte el használni az eHÁZ új követeléskezelési funkcióját, akik arról számoltak be nekünk akár személyes, akár írott visszajelzéseikben, hogy nagyon örülnek az integrációnak, hatalmas segítség nekik a mindennapi munkavégzésükben és ezentúl az ügyvédjeik helyett a fizetési meghagyásokat inkább ezen a kényelmes és gyors úton fogják intézni. |