THT hírek pályázatok energia jog pénzügyek lakáspiac Az én házam podcast Hírek A szakértő válaszol Társasházkezelő regiszter Közös képviselőt keresek Konferenciák Szaklapok Szakkönyvek Szakmai díjak Előfizetés Érdekképviseletek Regisztráció Hírlevél ajánlása Letöltések Impresszum Kapcsolat
THT Facebook
Mi a teendő, ha a tulajdonos kárt okoz az alatta lakó tulajdonosnak ázással, de semmilyen kapcsolatfelvételi kísérletre nem reagál?2023. július 11. |
---|
Adott egy Társasházi lakás, amit gyakran eláztat a fölötte lévő lakás lakója. Az ázás a fürdőszobában jelentkezik, feltehetően a felső lakás fürdőkádjának lefolyójával van probléma. A gond az, hogy a felső lakás lakóját lehetetlen elérni, a neki küldött leveleket, a postaládába bedobott leveleket nem veszi át, ott maradnak a postaládában. Még a lakása ajtajának levélbedobóján is írtunk már neki levelet, hogy vegye fel velem, mint közös képviselővel a kapcsolatot és segítünk a probléma megoldásában, de semmi megkeresés nem történik a részéről. A bejárati ajtajának levélbedobóján keresztül kicsit belátni a lakásába és látszik, hogy nagyon nagy a rendetlenség és a felhalmozott lom, alig lehet közlekedni a lakásában. A kopogásra sem reagál. A kérdésem az lenne, hogy egy ilyen tulajdonossal mit lehet kezdeni, hogyan lehet megszüntetni az ázást, ha egyszerűen sehogy sem tudunk bejutni a lakásába és elzárkózik mindenféle kommunikációtól? Esetleg a rendőrséggel vegyük fel a kapcsolatot? Dr. Kiss Balázs Károly, a THT jogi szakértője válaszol az olvasói kérdésre. |
Ez a cikk csak a THT előfizetők számára olvasható. Belépés előfizetőink számára |
További híreink
(c) Társasházi Háztartás 2024 | Proptech Digital Investment Zrt. | Minden jog fenntartva
Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Süti beállítások
Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Süti beállítások