Pályázati felhívás társasházak, lakásszövetkezetek részére takarítógépek beszerzésének támogatására2021. november 8. |
---|
![]() |
A pályázatokat a társasházi lakóközösségektől, lakásszövetkezetektől várjuk. A társasházak szabadon - azaz gyártmány és típus kötöttsége nélkül - választhatják ki a gépeket, a pályázati kiírásban megadott műszaki követelményeknek megfelelően, figyelembe véve azt a célt, hogy a beszerezni tervezett eszközök alkalmasak legyenek a feladat elvégzésére, az ingatlannal határos közterületi járdák takarítására, tisztán tartására. A pályázat kiíráskor rendelkezésre álló keretösszege: 4.000.000 Ft. 1. A pályázaton részt vehetnek: a XIII. kerület közigazgatási területén lévő társasházak, lakásszövetkezetek, melyek a nagynyomású vizes takarítógépeket az ingatlannal határos járda takarítására kívánják használni. A pályázaton olyan társasházak, lakásszövetkezetek vehetnek részt, melyek fizetési elmaradással nem rendelkeznek Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat és a pályázatot lebonyolító XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt., valamint a NAV felé, melyet 2 hétnél nem régebbi dokumentummal igazolni szükséges. 2. A pályázattal elnyerhető támogatás: - formája: előfinanszírozással nyújtott pénzbeli támogatás, egységesen bruttó 200.000,- Ft. 3. Pályázati bírálati szempontok: - a kiválasztott gép műszaki paraméterei megfelelnek-e a célnak és a kiírásban megfogalmazott műszaki paramétereknek, 4. A pályázatban beszerezni kívánt magasnyomású gép elvárt műszaki paraméterei: Max. nyomás - min. 185 bar Alaptartozékok: 5. A társasház kötelezettsége a pályázathoz kapcsolódóan: A pályázat nyerteseivel a döntést követően az Önkormányzat megállapodást köt. A társasház vagy lakásszövetkezet vállalja, hogy az önkormányzati támogatással beszerzett gépet szükség szerinti gyakorisággal használja, ennek révén folyamatosan megtisztítja az ingatlannal határos járdaszakaszokat. A munka elvégzéséről és eredményességéről a beszerzést követő 3 hónap elteltével beszámol, majd a beszámolót 2022. szeptember 30-ig megismétli. A pályázó kötelezettsége, hogy 2023-ban és 2024-ben is két alkalommal beszámoljon a beszerzett gép üzemeltetéséről az Önkormányzatnak. A beszámoló részét kell, hogy képezze a működésről készült fotódokumentáció, amely több időpontban bemutatja a járda takarítás előtti és utáni állapotát. 6. A pályázathoz kapcsolódó határidők: Pályázati kiírás közzététele: 2021. október 26. 7. A pályázat benyújtásának módja és helye: - személyesen a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. Központi Ügyfélszolgálatán (Lehel Csarnok, Galéria szint, Budapest, XIII. Váci út 9-15.), vagy 8. A pályázat benyújtásához szükséges dokumentumok első körben: - pályázati adatlap, További információ a kozszolgaltato@kozszolgaltato.bp13.hu e-mail-címen vagy a +36-1/270-0413-as telefonszámon kérhető. Adatkezelési tájékoztató Tájékoztatjuk, hogy a pályázatban megadott személyes adatokat a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. (cím: 1131 Budapest, Béke u. 65., tel.: +36-1-350-3728, +36-1-350-3729, fax: +36-1-340-9144; e-mail: kozszolgaltato@kozszolgaltato.bp13.hu) kezeli. Az adatkezelés célja a társasházi takarítógépek beszerzési támogatása pályázat lebonyolítása. Az adatkezelésről és az érintett jogok gyakorlásáról további részletes tájékoztatást honlapunkon és ügyfélszolgálatainkon kihelyezett tájékoztatónkban olvashat. |
Továbbküldöm a cikket Nyomtatás
További híreink
THT Facebook

Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Süti beállítások