Telefonon intézhető adóügyek2011. augusztus 15. |
---|
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (a továbbiakban: NAV)adóztatási szerve stratégiai célkitűzései között szerepel az adókötelezettségek teljesítését támogató, egyúttal az adminisztrációs terheket csökkentő, és az adózók számára kényelmesebb ügyfélkapcsolati megoldásokat biztosító szolgáltatások bevezetése. Ennek szellemében az állami adóhatóság a már több éve működő általános telefonos tájékoztató (TCC) rendszere mellé egy telefonon keresztül történő ügyintézést és konkrét ügyekben tájékoztatás lehetőségét biztosító szolgáltatást vezetett be. |
Az új telefonos szolgáltatás, azaz az Ügyintéző Contact Center (ÜCC) érdemi többlete az, hogy az adózók a beazonosítást követően személyes jelenlét nélkül, az alábbiakban felsorolt ügytípusokban telefonon is intézhetnek adóügyeket, vagy kérhetnek egyedi ügyekben tájékoztatást. Az ÜCC a legkorszerűbb IP technológiára épülve biztosítja az ügyfelek területi (illetékesség) és ügyviteli specializáció (telefonon keresztül intézhető egyes adóügyek) alapján történő kiszolgálását. Az IP, azaz Internet Protokoll segítségével történő hangátvitel nem más, mint a távközlés olyan formája, ahol a beszélgetés nem a hagyományos telefonhálózaton, hanem az interneten vagy más, szintén IP-alapú adathálózaton folyik. |
Továbbküldöm a cikket Nyomtatás
További híreink
THT Facebook

Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi nyilatkozat | Süti beállítások